مقدماتی آنالیز تیتری متری و ثقلی یک دوره مقدماتی برای اصول کلی

مقدماتی آنالیز تیتری متری و ثقلی یک دوره مقدماتی برای اصول کلی آنالیز تیتری متری و وزنی محلول ها و مواد شیمیایی است. کتاب در دو بخش تقسیم شده است. بخش اول بر اصول آنالیز تیتریمتری متمرکز است و موضوعات مربوط به تیتراسیون های اسید-باز، آرژانتومتری، اکسیداسیون- احیا، یدومتریک و تیتراسیون کمپلکس سنجی را پوشش می دهد. بخش دوم اصول آنالیز وزنی را پوشش می‌دهد و فرآیند و روش‌های گرانشی را مورد بحث قرار می‌دهد. و تعیین وزن سنجی چندین محلول و ماده شیمیایی. شیمیدانان و دانشجویان شیمی کتاب را مرجع خوبی می یابند.Intrusion Prevention and Active Response مقدمه ای بر حوزه Intrusion Prevention ارائه می دهد و اطلاعات دقیقی در مورد روش ها و فناوری های مختلف IPS ارائه می دهد. روش‌های خاصی به طور عمیق پوشش داده شده‌اند، از جمله IPS شبکه و میزبان و فناوری‌های پاسخ مانند غیرفعال‌سازی پورت، اصلاح لایه شبکه فایروال/روتر ACL، Sniping از جلسه، اصلاح مستقیم داده لایه برنامه، رهگیری تماس سیستم و شیم برنامه.
هزینه های شرکت برای سیستم های جلوگیری از نفوذ به طور چشمگیری به میزان 11 درصد در سه ماهه آخر سال 2004 افزایش یافته است.این کتاب منعکس کننده تجربه بیست ساله مارک تامپسون در طراحی و آموزش طراحی مدارهای آنالوگ است. او تکنیک‌های بصری و «پشت پاکت» را برای طراحی و آنالیز مدارهای آنالوگ، از جمله تقویت‌کننده‌های ترانزیستوری (CMOS و دوقطبی)، سوئیچینگ ترانزیستور، طراحی مدار حرارتی، طراحی مدار مغناطیسی، سیستم‌های کنترل و موارد مشابه توصیف می‌کند. استفاده از برخی قوانین ساده و تکنیک های طراحی اولین گام در ایجاد درک شهودی از رفتار سیستم های الکتریکی پیچیده است. این کتاب به تشریح برخی از راه‌های تفکر در مورد مدارها و سیستم‌های آنالوگ می‌پردازد که امیدواریم چنین «شهود مداری» و «احساس» را برای طراحی مدار آنالوگ خوب و کارآمد ایجاد کند.
این جلد رویکردهای جدید برای ادغام روانشناسی شناختی و پیش بینی حرفه ای، شفاف سازی مفهومی شهود و نقش آن در پیش بینی ها و پیش بینی ها را مورد بحث قرار می دهد. نویسندگان آزمون‌های تجربی مفروضات نظری را در زمینه پیش‌آگهی روانپزشکی، پیش‌بینی‌های انتخابات و پیش‌بینی مصرف انرژی ارائه می‌کنند. این کتاب فراتر از دیدگاه فردی است و به مشکلات تکنولوژیکی و پیامدهای اجتماعی پیش بینی ها می پردازد. برای پیش‌بینی قضاوتی با تأکید ویژه بر مشکلات عملی، مروری واضح به خواننده داده می‌شود.
نویسنده اصلی، مایکل راش، در انجمن IPS به خوبی مورد احترام است، زیرا FWSnort را تالیف کرده است، که قابلیت‌های جلوگیری از نفوذ Snort IDS پیشرو در بازار را بسیار افزایش می‌دهد.


تلگرافر

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم برای مذهبی ها

شیمی آلی مقدماتی یک نمای کلی از شیمی آلی و نحوه تمرین شیمی آلی مدرن ارائه

برنامه فیزیکی موزه فرهنگی جدید که توسط کمیته بین المللی المپیک به رسمیت شناخته شده