شیمی آلی مقدماتی یک نمای کلی از شیمی آلی و نحوه تمرین شیمی آلی مدرن ارائه

شیمی آلی مقدماتی یک نمای کلی از شیمی آلی و نحوه تمرین شیمی آلی مدرن ارائه می دهد. ترکیبات آلی مانند آلکان ها، سیکلوآلکان ها، آلکن ها، سیکلو آلکن ها و آلکین ها همراه با هیدروکربن های معطر، ترکیبات به دست آمده از آب و سولفید هیدروژن و ترکیبات مشتق شده از آمونیاک پوشیده شده اند. این کتاب همچنین مکانیسم‌های واکنش آلی را بررسی می‌کند و استفاده از طیف‌سنجی مولکولی را در مطالعه ساختار شیمیایی کمپلکس‌های آلی توصیف می‌کند. این متن شامل 15 فصل است و با بحث در مورد برخی از ایده های اساسی در مورد شیمی آلی، از ساختار الکترونیکی اتم ها تا ساختار مولکولی، اوربیتال های مولکولی، هیبریداسیون اوربیتال های اتمی در کربن، تعادل شیمیایی، آنتالپی و اسیدها و بازها آغاز می شود. فصل های بعدی بر روی ترکیبات کربن مانند آلکان ها و سیکلوآلکان ها تمرکز دارند. بنزن و سایر هیدروکربن های معطر؛ آمین ها و سایر مولکول های هتروسیکلیک؛ آلدئیدها و کتونها؛ اسیدهای کربوکسیلیک و مشتقات آنها؛ اسیدهای نوکلئیک؛ آمینو اسید؛ پپتیدها؛ و پروتئین ها استفاده از روش های ابزار دقیق در شیمی آلی، به ویژه طیف سنجی جرمی و طیف سنجی تشدید مغناطیسی هسته ای نیز مورد توجه قرار گرفته است. گزارشی از مکانیسم‌های یک واکنش آلی با توجه ویژه به واکنش‌های جابجایی و حذف ارائه شده است. این کتاب با توضیحی در مورد چگونگی تشکیل بیشتر آمینو اسیدها، قندها، مولکول‌های هتروسیکلیک و اسیدهای چرب لازم برای فرآیندهای حیات در زمین به پایان می‌رسد.نظریه پایه را برجسته می کند، که بهبررسی مقدماتی سیرتوئین ها در زیست شناسی و بیماری ، بینش های کلیدی را برای دانشمندان و دانشجویان پیشرفته ای که نیاز به درک سیرتوئین ها و تحقیقات فعلی در این زمینه دارند، ارائه می دهد. این کتاب برای شرکت‌های داروسازی ایده‌آل است زیرا آنها اهداف جدیدی را با استفاده از سیرتوئین‌ها برای بیماری‌های متابولیک، سرطان و بیماری‌های تخریب‌کننده عصبی توسعه می‌دهند. سیرتوئین ها خانواده متنوعی از پروتئین ها هستند که چندین عضو در پستانداران دارند. تنوع عملکردی سیرتوئین ها نسبتاً گسترده است و آنها در فرآیندهای بیولوژیکی مختلف مرکزی دخیل هستند. بنابراین، آنها همچنین در زمینه بیماری های مختلف انسانی، از سرطان گرفته تا تخریب عصبی، بسیار مرتبط هستند.
 صورت مقدماتی بررسی می شودجنبه های عمومی و اختصاصی پروتئین های سیرتوئین و نقش آنها در زیست شناسی، پیری و بیماری را پوشش می دهد.ترمودینامیک آماری مقدماتی متنی برای یک دوره مقدماتی یک ترم تحصیلی در ترمودینامیک آماری برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های فیزیک و مهندسی است. این کتاب سطح بالایی از جزئیات را در مشتقات تمام معادلات و نتایج ارائه می دهد. این اطلاعات برای دانش آموزان برای درک مفاهیم دشوار در فیزیک که برای رفتن به دروس سطح بالاتر مورد نیاز است، ضروری است. متن ابتدایی، خود شامل، و از نظر ریاضی به خوبی پایه گذاری شده است، و حاوی تعدادی مسئله با راه حل های دقیق است تا به دانش آموزان کمک کند تا مفاهیم نظری دشوارتر را درک کنند.فصل های ابتدایی بر مکانیک کوانتومی تأکید دارند
شامل مسائلی با راه حل های دقیق و تعدادی مشتقات نظری دقیق در پایان هر فصل است
سطح بالایی از جزئیات را در مشتقات تمام معادلات و نتایج ارائه می دهد
مجموعه ای با کیفیت بالا از کارشناسان برجسته را ارائه می دهد که در طیف گسترده ای از موضوعات مرتبط با sirtuin مشارکت دارند.
منبع ایده‌آل برای شرکت‌های داروسازی با استفاده از سیرتوئین‌ها برای بیماری‌های متابولیک، سرطان و بیماری‌های عصبی.
ابزارهای پیشرفته را ارائه می دهد
در مورد کاربردهای جدید طیف سنجی رامان در صنعت و تحقیق بحث می کند


تلگرافر

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم برای مذهبی ها

برنامه فیزیکی موزه فرهنگی جدید که توسط کمیته بین المللی المپیک به رسمیت شناخته شده