فرسایش و محیط زیست بر اختلال پوشش طبیعی خاک تمرکز می کند که سطح خاک

 فرسایش و محیط زیست بر اختلال پوشش طبیعی خاک تمرکز می کند که سطح خاک را در معرض عوامل فرسایش مانند اثرات مخرب آب و باد قرار می دهد. موضوعات مورد بحث در این کتاب شامل اثرات فرسایش بر اقتصاد ملی است. طبقه بندی فرسایش ؛ مکانیسم فرایندهای فرسایش ؛ نظریه فرسایش آب ؛ و پیش بینی شدت فرسایش آب و مدل سازی فرایندهای فرسایش. نظریه فرسایش بادی ؛ شدت فرسایش بادی و پیش بینی فرسایش بادی ؛ فرسایش و کنترل محیط زیست ؛ و اقتصاد کنترل فرسایش نیز در این متن توضیح داده شده است. این نشریه برای دانشجویان و محققانی که در زمینه فرسایش و فرایندهای آن کار می کنند مفید است.
اگرچه اکثر سویه های باکتری E. coli بی خطر هستند و در روده انسانها و حیوانات سالم زندگی می کنند ، چندین گونه می توانند سموم قوی تولید کنند و باعث بیماریهای شدید در انسان شوند. این پاتوژن همه کاره بیشتر به دلیل انتقال به انسان از طریق غذاهای آلوده - مانند گوشت نیم پز و آب میوه های پاستوریزه نشده - شناخته می شود و در صورت بروز بیماریهای جدی توجه بسیاری را به خود جلب می کند.
 قادر است انواع مختلفی از بیماری ها را ایجاد کند - از عفونت های مجاری ادراری گرفته تا مننژیت. اخیراً حجم قابل توجهی از پوشش رسانه ای به گونه خاصی از E.coli اختصاص یافته است که مسئول 73000 مورد عفونت و 61 مورد مرگ در ایالات متحده در سال است. آگاهی بیشتر از زیست شناسی ، تکامل و اساس ژنتیکی این عامل بیماری زا برای پیشگیری از عفونت و بیماری در آینده بسیار مهم است.
پاتوژن باکتری ، تجزیه و تحلیل جامع منحصر به فرد از زیست شناسی و مولکولی مکانیسم های که این ارگانیسم در همه جا را قادر به رشد است. محققان برجسته در این زمینه بر اساس مولکولی پاتوژنز E. coli و سپس فصل هایی درباره ژنومیک و تکامل بحث می کنند. توضیحات مفصل سویه های مجزا ، پاتوژنز مولکولی هر یک و علل عفونت های روده ای و خارج روده ای در انسان را آشکار می کند. پاتوژن باکتری E. coli نتیجه گیری با یک ارائه از عوامل virulance، مشترک به دو یا چند pathotypes. این مجموعه منحصر به فرد اطلاعات به موقع و حیاتی در مورد درک عملکرد داخلی E. coli ارائه می دهد ، که بینش های کلیدی را در تحقیقات پیشگیری از بیماری به ارمغان می آورد.نویسندگان متخصص مشکل عمده در مورد قابلیت اطمینان و استحکام مدارهای مجتمع و سیستم های الکترونیکی است. این کتاب روشهای متنوع متعددی را با هدف حفاظت از ESD خلاصه می کند و از طریق تعدادی از مطالعات مشخص نشان می دهد که بهترین رویکرد از نظر استحکام و مقرون به صرفه شامل اجرای یک استراتژی جهانی حفاظت از ESD است.
روشهای حفاظت از ESD با بررسی تکنیک های مختلف آزمون نرمال شده که برای تعیین استحکام ESD و همچنین مشخصه و روشهای محلی سازی نقص با هدف اجرای اقدامات اصلاحی استفاده می شود ، آغاز می شود. با توجه به پیچیدگی روزافزون مدارهای مجتمع ، مهم است که بتوانیم شبیه سازی را ارائه دهیم که در آن استراتژی حفاظت ESD اجرا شده حفاظت مطلوبی را ارائه می دهد ، در حالی که به سطوح عملکردی مدار آسیب نمی رساند. بنابراین ، ویژگی ها و مشکلات اصلی مربوط به انواع مختلف شبیه سازی ، عناصر محدود ، نوع SPICE و رفتاری ، سپس مورد مطالعه قرار می گیرد.ارائه یک رویکرد جهانی حفاظت از ESD از جزء به سیستم ، شامل پیشنهاد تکنیک های تحقیق و روش های شبیه سازی پیش بینی کننده است
خطاب به طراحان مدار و سیستم و همچنین مهندسان تحلیل خرابی
توصیف روشهای تحقیق توسعه یافته و کاربرد روشهای پیشنهادی در مطالعات موردی واقعی را ارائه می دهد
برای نتیجه گیری ، چندین مورد موردی ارائه می شود که نمونه های واقعی رویکردهای توضیح داده شده در فصل های قبل را ارائه می دهند و تعدادی از استراتژی ها را از م componentلفه به سطح سیستم تأیید می کنند.
پوشش جامع
مکانیسم های مولکولی
زیست شناسی ، تکامل و ژنومیک
پیشرفت های اخیر


نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم برای مذهبی ها

شیمی آلی مقدماتی یک نمای کلی از شیمی آلی و نحوه تمرین شیمی آلی مدرن ارائه

برنامه فیزیکی موزه فرهنگی جدید که توسط کمیته بین المللی المپیک به رسمیت شناخته شده