در حال حاضر این یک رویکرد ثابت در اکثر شرکت های پیشرو در زمینه طراحی سیستم

 ده است-در حال حاضر این یک رویکرد ثابت در اکثر شرکت های پیشرو در زمینه طراحی سیستم روی تراشه (SoC) است و به طور فزاینده ای در طراحی سیستم مورد استفاده قرار می گیرد. ESL از پیدایش به عنوان یک روش مدل سازی الگوریتم و بدون پیوند به پیاده سازی ، به مجموعه ای از متدولوژی های تکمیلی تبدیل می شود که طراحی سیستم تعبیه شده ، تأیید و اشکال زدایی را در اجرای سخت افزار و نرم افزار SoC سفارشی ، سیستم بر روی FPGA امکان پذیر می کند. ، سیستم روی صفحه و کل سیستم های چند تخته.کار متعلق به مجموعه نوآورانه "الزامات در دستگاه گوارش" ، که به طور بسیار مختصر اما جامع به دانش اساسی در گوارش و کبد می پردازد: پاتوفیزیولوژی ، تشخیص ، تشخیص افتراقی و مدیریت مبتنی بر شواهد و درمان اختلالات مختلف گوارشی و کبدی و لوزالمعده این مجموعه از چهار جلد به هم پیوسته تشکیل شده است ، اگرچه هر یک از آنها را می توان به طور جداگانه کاملاً خواند و فهمید. هر جلد به وفور نشان داده شده است و شامل جداول و شکل هایی است که ویژگی های اساسی موضوعات مختلف را برجسته می کند. جلد اول این مجموعه به مری و معده اختصاص دارد ، و دانش لازم را برای رویکرد کلی در تشخیص و مدیریت بیماران مبتلا به بیماری دستگاه گوارش فوقانی در اختیار خوانندگان قرار می دهد. الگوریتم ها و جداول متعددی در این جلد استفاده شده است که به پزشک این امکان را می دهد تا تشخیص های افتراقی مفیدی را ایجاد کرده و درمان بیماران خود را برنامه ریزی کند. از جمله مسائل اصلی می توان به بیماری ریفلاکس معده ، بیماری با اهمیت و شیوع زیاد و علت بسیار مکرر مشاوره در مراقبت های اولیه ، دیسفاژی ترانزیتی ، حلقه ، غشاها ، تنگی و دیورتیکول برای پوشش تغییرات ساختاری مری اشاره کرد. موضوع مورد علاقه در پزشکی عمومی) ، سرطان مری ، گاستریت ،، سوء هاضمه غیر زخمی و سرطان معده. الگوریتم ها و جداول متعددی در این جلد استفاده شده است که به پزشک این امکان را می دهد تا تشخیص های افتراقی مفیدی را ایجاد کرده و درمان بیماران خود را برنامه ریزی کند. از جمله مسائل اصلی می توان به بیماری ریفلاکس معده ، بیماری با اهمیت و شیوع زیاد و علت بسیار مکرر مشاوره در مراقبت های اولیه ، دیسفاژی ترانزیتی ، حلقه ، غشاها ، تنگی و دیورتیکول برای پوشش تغییرات ساختاری مری اشاره کرد. موضوع مورد علاقه در پزشکی عمومی) ، سرطان مری ، گاستریت ،  ، سوء هاضمه غیر زخمی و سرطان معده. الگوریتم ها و جداول متعددی در این جلد استفاده شده است که به پزشک این امکان را می دهد تا تشخیص های افتراقی مفیدی را ایجاد کرده و درمان بیماران خود را برنامه ریزی کند. از جمله مسائل اصلی می توان به بیماری ریفلاکس معده ، بیماری با اهمیت و شیوع زیاد و علت بسیار مکرر مشاوره در مراقبت های اولیه ، دیسفاژی ترانزیتی ، حلقه ، غشاها ، تنگی و دیورتیکول برای پوشش تغییرات ساختاری مری اشاره کرد. موضوع مورد علاقه در پزشکی عمومی) ، سرطان مری ، گاستریت ،  ، سوء هاضمه غیر زخمی و سرطان معده.کار متعلق به مجموعه نوآورانه "الزامات در دستگاه گوارش" ، که به طور بسیار مختصر اما جامع به دانش اساسی در گوارش و کبد می پردازد: پاتوفیزیولوژی ، تشخیص ، تشخیص افتراقی و مدیریت مبتنی بر شواهد و درمان اختلالات مختلف گوارشی و کبدی و لوزالمعده
این جلد اول در این مجموعه به مری و معده اختصاص دارد و دانش لازم برای یک رویکرد کلی در تشخیص و مدیریت بیماران مبتلا به بیماری دستگاه گوارش فوقانی را در اختیار خوانندگان قرار می دهد.
این کتاب ناشی از تجربه ای است که نویسندگان از سالها کار به عنوان متخصصان صنعت در زمینه طراحی سطح سیستم الکترونیکی کسب کرده اند. آنها مشاهده کرده اند که "SLD" یا "ESL" مراحل زیادی را پشت سر گذاشته و شروع های کاذب دارند و مشاهده کرده اند که سرانجام تغییر روش های طراحی به ESL در حال رخ دادن است. این تا حدی به این دلیل است که فن آوری های ESL خود را بر روی مجموعه ای مفید از زبان های استاندارد شده تثبیت می کنند (SystemC قابل توجه ترین است) و مدل های استفاده در حال شناسایی هستند که در حال پذیرش واقعی هستند.
 یک راهنمای تجویزی واقعی برای ESL ارائه می دهد که گذشته آن را مرور کرده و بهترین شیوه های امروز را ترسیم می کند.
فهرست مطالب
فصل 1: ESL چیست؟
فصل 2: ​​تاکسونومی و تعاریف سطح سیستم الکتریکی
فصل 3: تکامل توسعه ESL
فصل 4: عوامل ESL چیست؟
فصل 5: ESL FLOW
فصل 6: مشخصات و مدل سازی
فصل 7: PRE-پارتیشن بندی تجزیه و تحلیل
فصل 8: پارتیشن بندی
فصل 9: پس از پارتیشن بندی تجزیه و تحلیل و اشکال زدایی
فصل 10: پس از پارتیشن بندی تایید
فصل 11: سخت افزار پیاده سازی
فصل 12: اجرای نرم افزار
فصل 13 : استفاده از ESL برای تأیید اجرا
فصل 14: تحقیق ،
ظهور و چشم اندازهای آینده پیوست: فهرست اختصارات

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

دانلود رايگان کتاب دعانويسي pdf با لينک مستقيم برای مذهبی ها

شیمی آلی مقدماتی یک نمای کلی از شیمی آلی و نحوه تمرین شیمی آلی مدرن ارائه

برنامه فیزیکی موزه فرهنگی جدید که توسط کمیته بین المللی المپیک به رسمیت شناخته شده